Comunicado da Asociación A Insua

A Asociación Socio-Cultural e Deportiva A Insua, de Caldelas, ven de facer o seguinte comunicado a tódolos seus amigos e veciños:

Estimados veciños:

Pola presente queremos informarlles das próximas actividades que vamos celebrar e animámoslle a participar nas mesmas.

O día 31 de Xullo celebraremos a nosa tradicional COMIDA DO SOCIO, na Ribeira de Caldelas, e o menú será o seguinte:

- Entrantes

- Polvo

- Churrasco mixto (patacas/ensalada)

- Postre

- Viño, café, licores e pan incluido.

PREZO

Adultos 25 euros

Nenos de 0 a 5 anos gratis e de 5 a 10 anos 13 euros

Non socios 30 euros

Data límite de inscripcións ata o 24 de Xullo

O 7 de Agosto excursión o parque de Cerceda, con saida as 9.00 horas dende o local cultural. Preferencia socios. Cada persoa ten que levar a súa comida e os menores deben ir acompañados. O prezo é de 20 euros para os adultos. Os nenos de 0 a 5 anos 12 euros e de 5 a 12 anos 15 euros. Os non socios terán un incremento de 5 euros.

Data límite de inscripcións o día 31 de Xullo

O corpo da noticia é unha transcripción da imaxe facilitada. Cualquier erro na escritura de esta nova NON conleva ningunha obriga por parte da Asociación A Insua. Os prezos oficiais son os que constan na fotografía

Ningún comentario: