Festival Internacional de Artes de Rua

 


F.I.A.R. – Festival Internacional de Artes de Rua trás a arte às ruas da Eurocidade Tui Valença, entre 23 e 25 de julho. 24 espetáculos prometem diversão, alegria e muitas performances artísticas pelas ruas de Valença e Tui.

Artistas de Portugal, Italia, do Estado Español e também do Francés van traer a maxia das artes da rua, nesta fin de semana.

Teatro, danza, malabaristas, paiasos, magia e música seran algunhas das intervencións e performances artísticas programadas para estes tres días.

A arte vai invadir os espacios abertos, conquistar as prazas e as rúas e integrar directamente con as persoas residentes e turistas. En Valença (Portugal) os palcos serán o Jardim das Amoreiras e o Largo do Governo Militar, na Fortaleza. En Tui programanse os espetáculos para a Praza do Concello, Paseo da Corredoira e Paseo Fluvial. As zonas históricas das duas cidades serán percorridas, ainda, por grupos itinerantes que realizarán as suas actuacións artísticas en movimento.

Esta é uma atividade dedicada ás famílias, apta a todas as edades.

O acceso aos espetáculos é gratuito, mas implica reserva prévia de bilhetes através dos sites www.tui.gal e www.visitvalenca.com.



Ningún comentario:

Publicar un comentario